實力派年青師傅

40443-9c9ae4195280229

最近試了幾位新師傅,可惜全部都唔係大隻仔,而係後生仔,仲要係服務和技術的表現都唔錯,有D甚至係要畀個「好」字佢地,至少比很多走「快樂路線」的師傅「敬業」得多,唔會得個「搞」字。

Prince Spa 年青大隻仔 Jack

某天下午,約了朋友在老銅食飯,早了出門去試一試 Prince Spa 的大隻仔新師傅 Jack。好耐冇上過去,小廳改變了少許,目測有四至五間房,都附有浴室,房間內設計較單調,不過用品齊全。

師傅阿 Jack 入房之後,因房間較暗而睇唔清楚個樣,看輪廓未算討好,不過身材倒是不錯,只是沒想像中的肌肉型,算是 Silm Fit,有膊頭有腹肌咁,總算是廿八、九歲年青大隻仔,而且識講地道廣東話呢!

雖然他年青,聽他說是在尖沙咀某同志骨場跳糟過來,話自己只有兩年按摩經驗,但難得地技術不錯,一上手就知道有經驗,又夠力水,絕非 Hea 做之流,尚算滿意。

推油部份則較斯文輕柔,不過手指尖經常「撩」人,甚具挑逗性,阿守自然知發生咩事,難得的是他沒向阿守提過任何價錢,Happy Ending 亦算自由快樂,阿守都醒水畀多三四舊水 Tips。

Heaven Spa 靚仔大師傅 Alex

又是到某一晚放工很累,心血來潮之下去了很久沒到訪過的 Heaven Spa,這間骨場幾乎沒做過廣告,給人一點神秘的感覺,有時真係覺得會唔會收左檔?

上到去,跟年多前一樣,整個環境都很黑很暗,跟 Reception 講想要個大隻少少、按得好的師傅,佢就介紹了 Alex 畀阿守。按摩房間裝修得白白淨淨,目測有四間,每間房都有浴室,不過看得出開始有點舊,幸好用品卻仍然乾淨企理。

師傅進房後,想不到見到 Alex 算係幾斯文靚仔,大約廿八、九歲,大隻肌肉就說不上,勉強說是運動型吧,只是說話帶點鄉音,不過都溝通得到。

非常驚奇的是,Alex 他手勢超好,算是 A 級之選,舒服得黎又夠力,仲識扭腰啪骨,抱住阿守拉上起來那一下,全身的骨架啪啪聲,好似解鎖咁鬆晒,好勁秋!

佢話自己係由跑馬地某直場過黎做,阿守估佢係直仔,因為冇乜互動,不過估唔到最後佢話接受到 Happy Ending,最後阿守就被佢 KO 了,辛苦晒!

ac2c7-44

Eden Spa 年青靚仔大師傅 Jason

以前講過,現時大部份年青按摩師唔會有好技術同埋服務,只有少部份是打破慣例,就如 Eden Spa 新來的師傅 Jason。事實上,Jason 是阿守平時去親銅鑼灣某同志骨場,都會指定幫襯的師傅。

最近在 Eden Spa 無意見到他,才知道他轉了場,太好了!以後搵佢不用過海。

聽他說大約 22、23 歲,不過已經做了五年按摩,因此才會既年青又有經驗,而且樣子標青靚仔,同埋佢都幾好傾,好識講野,又識冧人,仲好鍾意係你耳仔邊講野,直接D講係世界仔一名,可算是按摩界中的荀盤。

雖然年多前唔算係大隻,只能算是白淨 Silm Fit,但最近見到佢,明顯係大份左,仲見到有D胸同手瓜,仲晒黑埋,原來他決心操大隻,轉攻大隻仔,希望他成功!

技術方面,都冇乜好挑剔,認穴位準確,熟練又有力,花式又多,全身每個部位都被他按過幾篇,尤其是背脊上半部近肩膀,按得超舒服,一摸阿守就指出哪一 Part 的肌肉出現問題,非常專業。Happy Ending 都幾 depends on 佢既心情,有時好正好放,有時又點到即止,不過阿守唔 Mind,至少阿守絕對滿意佢按摩方面的服務!

唔好意思,就算係淨按摩,阿守都畀佢兩舊水 Tips,因為真係舒服,值的!

實力派年青師傅” 有 9 則迴響

  1. 啊守哥,你好,我是你很久之前來過搵我按摩的私人按摩(CWB Ken massage)首先我多謝你之前的介紹同我的平價
    不過我今日對你介紹的一個師傅品格有D正面意見,佢就係Eden spa jason意見,一個我從來不認識同未見過的師傅竟然會打電話去玩我這個做私按的師傅,約人做按摩然後放飛機,連一個電話打來講句取消都冇,又好唔好彩俾我發現佢係在eden做,我直接上去佢公司搵佢,佢不在,工作人員說他去健身,我在佢公司等佢,佢知道玩人玩出事,不敢面對我,只用一個短訊話對唔住,叫我唔好搞人地公司,我之後打電話給他,叫他上來面對面講清楚,佢對我說我唔會上來俾我點相,我話有咩上來講清楚,我從未見過一個咁冇禮貌同咁冇品的人,佢話做按摩就預咗有客會放飛機,我話係冇錯有客會放飛機,不過同行打電話來約然後放飛機我就話叫嘢,佢話佢唔記得,但佢第2日原來要返eden開工,咁啊守哥,我請問你一句,公平D講佢人格同品行有冇問題?
    佢做錯事,重要大聲同不禮貌問係唔係要佢陪錢俾我,係就俾錢我叫我走,錢我都搵到小小,但大家冇利益沖突,我在港島做私按佢在大場做師傅佢點解要玩人,佢咩心腸我唔知,但我個人認為佢好有問題,人幾靚仔,功夫幾好都冇用

  2. Good idea. Facebook will be available later.
    But I can control the comments in my blog actuatally. I can block the open ID, even the ip address.
    不過我見佢咁有心,就算了。在toilet wall 上都一樣,講完一次就算。

發表留言