按摩分享 2021.04

按摩界停業時,唔少按摩仔開個人工作室,又或者轉做酒店 Outcall 仔。而最近開返業,又出現一個新方向,就係多了由幾個小師傅夾租細單位的按摩小店,好似 Amore、Lux Studio 咁,兩三間房咁,小本經營。姑勿論是好是壞,總算有一番新氣象,大家又會多一些選擇。


九龍區

Frankie @ B&J men spa
幾年前搵過一次,因為都好正骨感覺,但按摩價又比出面貴差唔多1倍,所以冇再搵。最近同啲谷友傾計突然提起佢,於是就去再試一次。先講環境,環境有啲黑,廁所係房出面,不過因為間spa冇咩人,所以都冇咩所謂。沖完涼入房等師傅入黎,師傅一入黎的確完全係我既類型,man成熟,隔住件衫都feel到對波同手臂有幾粗,按摩技術的確比一般師傅好,不過呢個價錢依然覺得偏貴。
油壓完就叫我轉身按前面,原來師傅早就除左上身衫,同我想像中既一樣咁正。師傅一直幫我按我手都一直摸佢既身材,師傅見我有反應就問我做唔做body,於是佢就除晒全部入甜品,同第一次比真係兩回事,今次甜到漏,最後一齊交械完事。推介比鐘意成熟man既朋友。

Lucas @ Always
今次介紹嘅呢就係Always的Lucas。他大約二十都尾左右,身型壯健,有啲肌肉,應該都有做占鍛練,黑黑實實,健康陽光哥哥類型。雖然佢入行不是十分久,經驗不是很多,但是我覺得他按起來都有力,位置也很準,基本上我都覺得可以接受,同埋佢能夠舒緩到疲倦同一些痛楚的部位。到了之後甜品的時段,大家都有一點共識,所以都進行得非常自然。我會同大家推薦佢。

Captain @ Always Man Spa
疫情舒緩後,去左always man spa 搵Captain按下。Captain出名大隻,freelance PT,成熟man佬,係我鐘意個類型。佢手掌算厚,已經按得夠力,所以唔錯!佢算多野講個種,所以按摩期間都keep住講嘢,鐘意靜靜地按既師兄可能要同佢講聲。按摩流程都算純熟,但無咩特別驚喜,去到甜品位都算自動波,甜度足夠,最後一齊沖涼作結,不錯既體驗。

Eagle @ Always
開番spa之後就問下朗朗有咩好介紹,佢就介紹左Eagle,佢話Eagle按摩最好又靚仔,咁攰攰地就試下啦,一入到房果然幾靚仔,除埋口罩仲吸引,身型係運動型,有纹身嘅,佢按摩真係超正,佢唔係個種用死力嘅人,按完真係好舒服,原來佢之前都有係第間做過,之後無做左一排,之後的甜品來得好自然,感覺美好,我就會再試👍🏻

jo @ Always
單眼皮男孩子從來都是我的茶,所以就算一見面戴住口罩都有點心動。阿愛男生一名,係皮膚麻麻,不過個笑容一出就冧哂。按功很好,佢真係識用陰力,到位而不痛,唔係d新手師傅死力式咪你。差d真係訓左。甜品由於佢笑容太sweet, 好bf的感覺,甜度適中,絕對encore之選。

Frank @ Aloha
門一開,如網上見到的韓國健身爸爸,害羞的男人。廢話不多,由頭到腳,按準筋胳。酸痛中帶點興奮,尷尬中帶點挑逗。山般的健碩身材,石般的堅固硬胸。由於師傅用大部時間去按,用心用力,甜品時間有限,但過程暢快,酸痛舒緩。由其運動後需要按摩時,每個部位皆照顧一番。
以「果仁蛋糕」形容師傅,含蓄教練師傅,甜中戴粒粒觸感。運動按摩,專業穴位,準確無誤。武器不大,健康甜品。肌肉粗大,細心服務。

Daniel @ Aloha
因為疫情一路按兵不動,終於早前酒店outcall再encore 睇得又按得嘅Daniel。因為幫襯開,唔使點講已經知道先解決頸膊。期間閒談內容都係生意麻麻,日子比較困難。儘管對話內容有啲沉重,但手勁力水依然喺度,就算酒店床高度唔多啱,按功都無打折扣。到推油佢自備咗私伙,不過始終唔係喺spa,用咩油冇得太過講究。全程舒服自然。由於係熟客關係,之後佢亦自動波,大家開開心心順利完成。如果各位大大未試過Daniel,可以考慮下。

Issac @ Aloha
見佢返黎做,再試下佢,個樣依舊係靚仔鮮肉,173 左右高,身材slim fit有複肌,係幾正,把聲幾好聽。 按摩方面力水好左好多,會問你洗唔洗再大力d,推油都幾好幾舒服,上甜品時佢已經硬曬,雖然唔算好甜,但都玩得開心嘅,唯一一樣野係可能太夜關係,佢提左一提話就夠鐘,但其實我沖完涼落埋樓行到好遠先發現自己早走左好多🖕🏻

Walter @ Aloha
聽介紹Walter係個大隻仔,receptionist 都推薦,咁就試左。師傅一入房,比我感覺係沙灘男果種身材,加上樣幾靚仔。原本以為佢淨係賣樣,點知按功係比我預期中好,我個人雙腳受吾到力但佢都可以按到我舒服既。甜品小甜,適合鐘意比靚仔又按功吾差既師傅按既人~~~

Jonathan @ Aloha
前台介紹話係相對比較新嘅師傅。師傅入嚟,一眼就覺得係韓系。身型比較瘦,有染頭髮,樣都可以叫精緻,側面比正面好睇。按摩方面,都算用心,會細心按唔同嘅部位,但力度屬於比較柔。但都係舒服嘅。師傅算比較健談。推油方面,落油算偏多,手法比按摩舒服。其他正常,冇咩 特別嘅驚喜。如果鐘意瘦底師傅,可以試下。

Motor @ Eden
第二次搵佢,猶記得第一次喺sonata見佢,唔靚仔,但好男人,成件事好窩心,所以三不五時都會想起佢♥️
疫情期間再搵佢,心裡面萬分期待,仲要喺酒店房按,令人無限霞想。見面後佢都係好安靜,基本上無講過一句說話,直至我話我沖個涼先,佢先答一句好吖。我沖完之後佢又話要沖一沖,所以佢又入左去沖涼~仲要一路沖一路哼歌,我就係咁而用毛巾遮住好銷魂咁坐喺坐度等佢出黎,嗰種感覺真係好似等緊屋企個男人咁,好正😍
番正題,佢都只係毛巾圍住下身同我按,一路按一路令我心跳加速。佢係好夠力,好按到攰位~ 但咁嘅環境真係搞唔掂,無幾耐就下一環節。一個字總括~勁! 各方面都係。。。只可說,快要沉船了。。。♥️❤️♥️❤️♥️

Hexa @ Eden
趁著weekday 放假搵師父按下先。好多間都 full 咁勁。結果去找 Hexa at Eden。Front desk 話三十幾歲,我估差不多。佢身型不高,望落有 D 瘦。一入房好有禮貌。同埋第一次見有私人香薫。幾特別。因為我太攰,佢都冇乜講嘢。佢手勢OK,有問我邊度攰啲。按到幾舒服。閑談間佢話佢會去泰國買按摩油。咁多私伙野都幾有心。HE時發現佢好fit 下,HE也適隨專便,自己可以explore 下。可encore。

Jasper @ Eden
Jasper 外型非常高,身材 gym-fit shape,絕對感覺到有經常練 Gym 個隻,皮膚白眼睛細有點韓國風感覺。按背力度正常,推油幾舒服,未轉身已經令人期待。甜品自動波,胸肌結實,試覺效果幾 ok,配合度非常高,並會在你耳邊⋯,是否喜歡見仁見智。全個過程輕鬆,唔會有趕時間收工的感覺。態度主動積極、盡力配合你輕甜的需求,值得再試!

Ron @ Eden Spa
之前尖沙咀做完 gym 勁攰 walk-in 去咗Eden,老闆介紹咗 Ron 俾我,可能我太耐冇按,各方面都太有需要,見到Ron入嚟即刻好有feel…白白淨,又高又有禮貌,好有鄰家男孩感覺!我杯茶!我就瞓低完全交俾佢!
可以我太攰,佢按得好到位好舒服,不時都有挑逗…我一早已精神起來,點之佢叫我轉身推油就好似大家都自動「埋位」,佢身形有操開 gym,但唔係好大份,有啲好攬,推油全身游走互動,甜度勁度十足,我忍到最後一刻嚟個大放鬆,佢仲用舌功幫我佢最後清理,認真樂而忘返!
喜歡鄰家男孩嘅可以試試,推介!

Aaron @ Eden
戴口罩既佢對眼幾靚,把聲好 cute 但有時笑到哮喘咁又有啲擾人。按摩係一大驚喜,雖然佢話比人投訴過按得唔好,但佢可以入我三甲,不單到位,仲到肉,feel 得到係按到深層肌肉,唔係摸摸揸揸就算,推油一樣出色但挑逗欠奉,轉身後我做主動,身材結實無肥肉,尤其係膊頭舊肉好圓好靚,胸又大,Model 身型咁款。由於疫情關係都係點到即止,原本有啲失望,但開燈後就發覺「哦,咁都好啲」。總結係岩真係想聽下靚聲,同深層肌肉按摩既朋友。

Eddy @ Eden 
第一次搵佢,Eddy係一個高大及陽光大隻的後生仔,皮膚很滑,喜歡胸肌的朋友有福了,最重要係佢今天穿了棉質運動短褲😍😍😍 按摩都是有板有眼,力度好啱我,亦按中穴位,都幾舒服。之後呢,基本上屬於自動波,不須要叔叔帶領,手感一流,真係完成後完全感到身心舒泰,值得推薦。

Toby @ Eden
近期做 Gym 較密,真係需要按摩 relax,按摩店重開後心血來潮直接即日約,試下幾乎係全店最細個的 Toby。
照例沖好涼圍住毛巾等師傅入黎,一打開門,Toby 帶住口罩感覺良好,175左右,有禮貌,按摩時力度都幾夠,亦適當地mute聲俾我休息。中段時有問做唔做 body,然後就自動波除哂,Slim fit 身型偏瘦,我最愛。最後「技巧」上完勝按摩,更主動配合大茄子,極高甜。
完事後發現佢樣子不錯(可能情慾未退)。推薦俾喜歡靜態同重視力度嘅師兄們。

Wesley @ Eden Spa
最近先知,原來 A 記老師傅 Wesley 去了 Eden Spa 掛牌,剛好最近腰痛,之前未試過佢,於是就上店找 Wesley。入房沖身,浴室乾淨企理,室內空氣唔 Up 唔臭,Eden Spa 開咁多年都咁整潔真係難得。然後 Wesley 就進來了。由於我沒甚要求,所以早已趴在床上享受按摩,他手勢很好,也很會針對我的痛位,沒對不住他多年的經驗。最後我只點了少甜,偷看下他戴帽子,中等身型,臉相也不俗。有機會也會找他呢!

Martin @ Eden
好耐冇去過按,為左交功課,決定試下都有唔少好評既 martin。
先講外型,樣子中規中矩,但身型的確係横同絕對肌肉感,胸型更加係「靚」。按摩不錯,略嫌有時有 d 痛,不過整體係舒服,至少唔係 hae 揸流灘果 d。全程超級好禮貌,態度絕對係加分既。甜品自然,唯獨如之前ching講,有點夾硬既感覺,但整體都係推介既,特別係注重服務態度既ching。<

Michael @ Eden
趁有D時間又有新師傅,難得Book到新人所以基於好奇心試下,沖完涼等到佢入嚟。。。心心眼既,師傅有戴口罩既, 大隻直男Outlook,個身型一見就心心眼既,因為著住件著左等於冇著既健身背心,上身差唔多七成既地方見光,再加條超短又窄既褲,唔錯唔錯。
開始按時未諗到有咩傾 ,所以特別寧靜,靜到聽到幾時有客入,沖緊涼未,連隔離房個師傅同客既對話都隱約聽到,呢90分鐘基本上係安靜,佢既按功都好OK,係按左陣佢問我係咪凍,我答係,佢熄細個冷氣,佢就除埋上半身衫按,我一路都好規矩咁俾佢按,直至佢係我頭前面時,摸下佢對腳,係好明顯結實。
按完佢準備推油,我同佢講唔好咁多油我怕好難洗,佢話唔會呀。。我用Lotion同你推,好易洗,好自然咁慢慢進入下一步,甜品都好有驚喜,佢記得我話驚好難洗所以一齊沖涼,沖完涼著番衫見番佢個樣對住我笑,好陽光同Charm,絕對可以試多幾次 。。。

Alex @ Eden
第四波期間約左 alex,當時eden仲提供美麗華酒店,係商場上唔洗經 lobby,十分好。Alex真係筋肉人黎玩健美的,以為係偶像派但按落都幾好,㩒到我d攰同酸痛位,又夠力水,外表粗眉大眼都幾靚仔。同傳聞一樣甜品屬高甜等級,配合度甚高。完事後一齊沖涼,佢仲話遲d會參加比賽,操得再大隻d會收水爆哂筋。

Lion @ Eden / Sonata
Book 唔到 Aaron ,所以今次試左師弟 Lion,感覺 Aaron 比較後生,但兩位都係我近期比較喜歡的師傅。按功方面,Lion 力度控制得唔錯,雖然系酒店按,但都有板有眼,值得一讚,同埋佢都好健談又好笑,傾得好開心,甜品上得好自然,身材練得好乾身,線條好正,甜度雖然中等,但暗示熟 d 可以再親近 d。鍾意後生大隻嘅師兄們可以去試吓,一定唔會失望。

Flash @ Sonata
疫情期間去左美麗華outcall 搵Flash. Flash 係一個黑黑實實既精牛,身材健壯,全身比例正常,雖然做左一年左右,按工不錯,夠力水同細心。佢好健談,比到鄰家小伙子既感覺。由於大家有chemistry,按摩推油都非常配合,不竟酒店床不及spa按摩床舒服,但就比到一種二人世界裏同男朋友幽會feel既感覺,我想我以後間中都會要求outcall.

Nic @ Sonata
年青小男孩,樣都算OK,黑黑實實,游水身型,按的功力與水平屬於中等,不過態度認真,力度都ok,從腳、背、肩、頭都有按摩,我自己感覺「背脊」的部份唔錯,我都好少見過 cfu 會咁按,不過 cfu 有點拘謹,可能係生面口的緣故吧。推油都有刺激,甜品屬於小小甜手作,雖然甜品糖份頗低,但是如果想按摩鬆下的師兄們可以一試。

Andy @ Eden / Sonata
疫情前第一次去Eden spa,不過佢地無房,就叫我去另一分店 Sonata。佢哋介紹咗 Andy 俾我。年青鮮肉,外型討好,但係感覺cool cool 地。一開始按嘅時候,佢問咗好多之前喺邊度按摩,搵邊個按之餘此類嘅,我隨便答,唔想繼續,因為Andy口齒麻麻地。按摩部份中規中矩啦,個人認為可以大力啲。而按摩背脊時,開始 feel 到小Andy 幫忙做頭部按摩💆‍♂️感覺開始來了,Andy 推油十分挑逗,甜品甜度極高,有講我食嘢。最後大家放煙花結束。

Mark @ Eden
疫情又黎,再次要喺酒店進行,如果按摩就真係爭啲,但for甜食的話就真係無得輸🥰
本來唔係諗住搵mark,但搵得有啲趕又咁啱佢有時間,聽聞都係紅牌所以即管試下!喺大堂等嘅時候可能自己心虛,係有啲淆淆地嘅,但其實應該no one care~ 好快就上房,cfu叫我澡涼先所以乖乖地就去沖,沖完出黎cfu已經只剩下最後防線,但都要忍一忍先,唯有吞番啖口水扒上床。誰知扒好之後一抬頭已經頂住😚所以都立即毫不客氣開大餐cfu武器真係大開眼界~翻雲覆雨一輪後再入番正題,cfu 都仍然專業咁幫我按番疲倦嘅位置,舒服哂~ 總括而言~樂此不疲!♥️♥️♥️

Tung @ Spa home
呢位師傅是經老闆推介的,入到房看到很高大,眼大大,都幾帥氣和乖乖的感覺。進入按摩後說話不多,按摩技巧不錯,按中了穴位,力度也大力,舒緩到我疲累的身驅。推油都很熟練很舒服,甜品都啱我口味,值得再試。

Peter @ Spahomme
本人較喜歡選擇non local既師傅,知道呢間spa有個中泰mix師傅,故不用考慮便一試了。入到房見到一個膚色黑黑,個子適中的師傅,一看便知道没選错人。Peter不算太靚仔但因有中国人血統,所以也容易接受。無論指压或落油皆恰到好處,已属專業水準。之後peter已自动解放,body時见小peter仍不在应有狀態,我不禁问他gay or not,他说是。
原来他已早交给别人功课,加上我已是他第四個客,所以才有如此情况。不過他亦非常努力嘗试叫醒它,見他如此也不忍心,留待下次好了。peter算gymfit.但還有更進步空间,武器頭部有睇頭,最後以熊抱式为我解决,很有Bf feel,相信再會揾佢。Peter 是可英语溝通及他只是part time,大家要留意这点。

Hoji @ spa homme
疫情下少左去spa,最近都冇等別搵新既師傅,咁就介紹下我心頭好 hoji。一入黎就見到佢漲卜卜既身型,比起一開始搵佢係大隻左好多,係疫情冇得去gym下都算keep到。佢有d似bulk版張振朗,笑得幾cute。佢按功就so far so good,都算舒緩到既。話晒都係熟客,佢會記得我咩地方易攰,而甜品都好清楚大家需要,有feel同配合度高,大家都好滿足。係時候諗定下次幾時再佢喇。

Keith @ Spa homme 
雖然Spahomme 出名煩,煩度力比大媽,但師傅無辜。身為師傅米之蓮的我,不怕聽佛經,只怕冇性經。今次為大家帶來,明星級甜品— Kieth @ Spahomme。
外型高大,高身186,體重65公斤左右。外具運動員氣質,內涵大學生書卷氣息。大男孩按功不錯,照顧到我的需要。藍球員師傅問及哪個部位酸軟,那個部位多加按摩,並冇虛假,有心有力。年齡輕輕,多個鐘後,依然交足功課,絕對誠意爆燈。
大學生畢業,事與願違,投身成為甜品大師,仍然努力工作,值得欣賞。甜品時間,配合度高,大男孩男友情感,令我昔時被竉。身心交流,甜蜜溫馨,憐惜愛瀉,時間帶走身體,卻帶不走甜蜜。以「雙層慕絲蛋糕」形容師傅,貌似「陳安立」孖生兄弟,運動員身材,絲絲縷縷甜品,加上大學生男友情懷,高配合度,高顏值度,高甜品度,屬業內令仔師傅,值得一試。

Joe @ Spa homme
今個月逆向思維,係Spahomme試左非老細力推的師傅Joe,估唔到反而有驚喜。先講外表,皮膚白滑,身高約170,slim fit,眼大濃眉,樣子中上。
按摩方面,盡力且用心,雖然唔算好大力,但穴位尚算準確,過程貼身,感受得到下身的坦蕩蕩。推油方面,過程較短,很快便進入甜品環節。武器正常,甜度不低,會突然由內斂轉為主動積極,他自己也釋放不少壓力。總括而言,按摩盡力但不大力,性格內斂但不被動,喜歡年輕奶白青年的會員可以一試。

Goff @ Spa Homme
疫情關係,所以只是Outcall。Goff 是David 大力推介,說是又handsome 又Gym fit 的新人,便試吓。外表方面,其實也乎合David所形容,也很有禮貌,按摩時沒什麼說話,啱晒喜歡靜靜享受的師兄。按得也算很舒服,推油更令人昏昏欲睡,又不會用死力,新人而言很不錯.甜品方面,既自動波又就得人,也沒有可挑剔的地方了。總括而言,值得推介。


港島區

Jayden @ Lux
試開大場, 有fd推介左間新spa, 經介紹就試左Jayden。先講間 spa, 好近地鐵站, 但唔大, 似amore 咁小本經營, spa既環境同氣氛算ok, 仲會有陣香薰味, 係個共用沖涼房/廁所細左少少。
師父Jayden似係新師傅, 屬於白淨靚仔型, 高但身材算一般, 按功黎講,背腰一般,但手腳肩就唔錯, feel到佢係有心按, 另外個師傅都幾健談, 好多野都傾到, 整體感覺係舒服既。甜品正常, 可能幫襯多D會加甜~~~

Angus @ Amore
終於有時間去試 amore 啦。佢推介angus所以膽粗粗去試。一見面覺得佢係倫家男孩、幾可愛、身型偏瘦。好老實按功好普通、唔夠力、不過係幾享受因為佢按得好甜。一路訓係佢大脾一路按、當然有D挑逗成份。按左唔夠三十分鐘就上甜品、超甜、同驚喜。真心會想再試不過按摩唔夠候、所以想按摩可能唔啱。

Louis @ Amore
這位師傅有180cm高,有鬍子,眼神很迷人。師傅按功不錯,據佢講有睇片學習不同的按摩技巧,他手掌很溫暖,按摩很是舒服,亦會用身體不同部位協助。脫衣後見到師傅身形線條,甜品亦隨即送上,互動高,就得人。

Ryan @ Amore 
呢排都冇咩去按摩,因為呢個好難book, 佢而家有份正職,所以唔係成日可以book, 真係會令人心掛掛😂
講番佢今日入房,一入房,佢就話自己肥左,我心諗,肥就唔覺(因為個手臂粗到呢,我之後係咁揸佢),而且我想講佢件衫同條褲可能洗得太多,幾乎同透明差唔多,真係幾吸引,大家傾左一陣update 下佢就較暗D燈,好自然一如既往既按摩,位置準確,做得gym 多左好似又大力左,真係好舒服。
按到差唔多訓著,佢唔敢嘈醒我,佢輕輕咁攬住我,真係好好攬好舒服,兩個就好有d似情侶咁纏綿,真係一個好甜滿既90分鐘,不枉keep 住搵佢,大隻靚仔武器勁真係心心眼不停,佢既男友Feel真係好Sweet既

Marco @ Amore
前排有日WFH又冇乜野做,所以身痕想搵個師傅按一按,本身搵左幾個心水師傅但佢地都冇返,搵到呢間Amore,個老闆就極力推薦我Marco,話佢高大靚仔。上到去係師傅開門,真人真係高大靚仔,身材都唔錯成個足球先生咁,Amore要共用浴室真係唔係幾方便,次次都要師傅聽下出面有冇動靜先可以出去。
講返按摩,師傅按背幾好,好多好酸軟嘅筋骨都按到,整體黎講都合格嘅,其間都好守規矩冇乜挑𢭃,但有少少失望嘅係唔足鐘,完全冇同我按過對手,早上甜品,推油嘅時候會不停抹佢身上面啲油,鍾意食甜到漏嘅甜品嘅我係有少少失望。

Donald @ Amore 
上個月經reception 介紹就試下。師傅入到黎戴口罩睇落幾靚仔,之後除左罩樣子都算ok la,按摩不錯,夠力,又會拉下筋,中等身型,但就話自己有少少love handle睇落好肥喎。按摩途中不斷講自己遲下係灣仔開按摩店,有點煩。整體算可以,但就有feel 到有陣煙囉😅

Kingston @ Amore 
金色頭髮,水汪汪眼神,貌似混血兒。先送上暖茶,再戴我洗澡,柔甜有禮。按摩方面,基於師傅新入行,按功有進步空間。雖力有不及,但心思答夠,每一部分都有照顧到,特別背部按摩,超出新人力度水平,值得一讚。
白色製服下,奶油純白的身軀配上粉色紅豆一雙,滋潤眼睛,撫慰雙手。雖為粉白男孩,亦為健身熱愛者。武器一般,亦然精神爽利。師傅較為保守,憐人可愛,以「金箔千層蛋糕」形容師傅,金色的頭髮,奶白的肌膚。法國風情,日本外型。有如日本成人片的主角,性趣非常,配合度不低,視覺一流。

Charles @ wiz
之前睇過好多ching推介過,一於去試下。入到房我就準備除衫沖涼,佢突然開門遞左杯茶俾我有少少嚇親,不過外型都唔錯,大大隻,身高就矮少少,個樣睇起黎cute cute地。一開始佢會放幾個暖袋係背脊,覺得又幾舒服,加上近排天氣轉凍係幾唔錯。之後佢又拎左好多法寶出黎,feel到佢做按摩都好有heart. 佢都相當夠力,下下中哂位,有啲酸軟位真係受唔住,又會拉下筋咁,按得真係唔錯。甜品方面聽人講佢都唔會太放,所以都沒有要求太多。整體上我都十分滿意!

Rya @ Wiz
之前有人推介過Ryan, 之前疫情未係咁嚴重,就去試下。 師傅入嚟喺屬於有做 Gym slim fit 身型。而且樣係韓系feel. 感覺唔錯。按摩穴位唔算太 準確,但係 夠力,而且 整體都舒緩到一啲比較攰嘅位。按功如果再好啲就更好。推油覺得比指按好,而且中間都有按到 舒服嘅位置。轉身之後, 師傅自動落力,而且配合度高,整體鍾意韓系嘅可以去試下。

Scott @ Wiz
又係收工突然想揼骨,咁就即book即去。師傅係一位中等身材、少少大隻(但又唔係好大隻)嘅後生仔。入到房,扒低之後,師傅先用按摩槍打鬆啲好緊嘅位,之後再用手做按摩。就係咁,我好快就訓著咗…
醒返,原來師傅開始推油。老實講,中規中矩,應該有嘅,師傅都交足功課,但又未至於有啲乜嘢驚喜。之後嚟個中甜嘅甜品,然後就完成咗今次嘅按摩。
老實講,份功課好似寫得好hea咁;但問心,除咗師傅有用按摩槍幫手比較值得一提之外,又真係諗唔到有啲乜嘢好特別嘅值得分享。當然,雖然唔係特別突出,但成個過程係滿意嘅。如果有師兄真係需要按摩多過想食甜品,Scott其實係唔錯嘅選擇。

Keith @ wiz
因為都有一段時間冇去wiz都唔知有咩人,再加上佢公司網冇寫有咩師傅,所以比較少去。有次去開Donki,見係隔離,所以就上去試下。入到去門口前枱,我就開口問下有咩師傅,佢Up完幾個名,都唔知邊個,我就問下,有冇青靚白淨,高高地Sporty身型,唔要太大隻,之後佢介紹Keith,禁咪試下。
入到房沖完涼禁鐘,等左一陣,好快佢入黎,一開門見到一個高178左右,頭髮染左色,太黑睇唔清楚,有少少胸少少手臂,唔會太大隻,睇到我心都動。按摩開始前消毒都有做足,按摩方面,有板有眼,力度足夠,穴位準確,都叫清到骨火同疲累。推油前師傅會脫掉上衣,在昏暗嘅燈光下,身材十分性感。師傅用body location 代替按摩油,比較細心,吾會整到成身油,未反轉身已經感受到師傅既身材,一反轉身真係有驚喜,武器非常可觀,最後甜品順利完成,走之前有抱一下say good bye, 好有男朋友feel,鍾意里種既值得一試。

Luke @ Apollo
早排想按摩,就資料搜集下見到 Luke 好似好啱自己,所以就book佢嚟試吓。佢入到房,典型運動衫look,個子唔高,但身形係健碩。佢入到黎時話剛剛做完gym,就話想沖個涼先,佢係我面前除哂衫褲,真係睇到我流口水。
佢沖完涼後就著住under開始按摩,言談間知道佢原來係做健身教練,唔怪之得按摩得咁好,佢係偏向健身拉筋按摩。甜品方面都黎得好自然,問左佢想要既答案之後就再甜上加甜,感覺很好好滿足。完左後都有幫我按下頭咁,望望鍾,原來都過左十五分鐘,大家就拿拿淋沖完涼就結束,非常之享受既一晚,可以再搵佢多次!

Adam @ Apollo
雖然都成日幫襯 Apollo, 但都要講聲希望佢地可以改善下房間既環境,上次用個間就好似裝修緊,牆紙就甩落黎咁,今次依間有股惡臭味,仲有前台既whatsapp manner都有改善空間。入正題,本來都鍾情大隻師傅,所以今次試Adam。師傅入房我第一眼係見到佢d紋身先,個人其實就唔好師傅有紋身,不過佢笑容可掬加上把聲好man,同形容一樣高大輕熟型男約30頭,加埋古銅色肌膚真係開中我個範。
講到按功,佢係個好有心機按既師傅,我feel到佢係全程都認真按,比足力合格有餘。佢仲按到自己出哂汗講唔好意思,要沖一沖身先落推油 lol。甜品方面,雖然我一向唔需要多糖,但最後都玩到好盡興出哂汗。滿意離場。

Brian @ Apollo
之前趁疫情稍微緩和,膽粗粗去咗按摩,揀咗去開嘅Apollo, 亦好彩撞啱Brian有空,今次係第二次揾佢,師傅顏值正常,屬輕熟型,身型gymfit,按摩有板有眼,力度亦夠,而且細心有禮貌。至於推油帝份,師傅之前已經逐步加甜,所以令人好期待,師傅配合度高,兼且好識俾反應,最後雙方都非常投入地完成。

Otto @ Apollo
疫情下都唔敢按太多摩,所以都只係搵返一直有搵開既 Apollo Otto。Otto有肉有少少,不過身型依然係咁正,特別係個胸,每次見到都流晒口水。按摩依然好有心機,邊按邊傾偈,時間好快過。佢其中一個好既地方係由頭到腳都會按到,唔會只集中按一兩個地方就算。
按下按下,就到推油同甜品,一如既往大滿足!紅牌紅足咁耐,絕對有原因。

Louis @ Apollo
第四波前,知道Louis去左港島apollo又係公司附近,就即刻去幫襯佢,仍然一樣咁有禮貌,單眼皮又真係靚仔黎。例牌都會問下邊度攰咁,不過就全程帶住口罩按,過程中都閒話家常睇下係新公司如何。
多年經驗,按功梗係有番咁上下,不過房就細d,按時都要郁番張按摩床就下位,身材方面,覺得佢個胸又大左雖然腹肌唔明顯但都勁正,甜品已有默契當然要食下雪條手作仔咁啦。

Sunny @ Apollo
上星期五趁放假去Apollo揾按Reception 介紹Sunny。90 後,身材可以,但唔係大隻。按功推油算係合格,夠細心同注意衛生。交足功課。我比較鍾意大隻仔,所以冇特別諗法。手作仔輕甜完事。

Rocky@Apollo
疫情好似緩和返啲,又心郁郁去按摩。因為成十一點先收工,知道無咩選擇,所以淨係要求師傅要夠力就得。Reception推介咗Rocky,話高大大隻型。入到房,見到Rocky,輕熟男,有啲肉地,好有禮貌。堅攰,交代咗幾句邊度攰就正式開始。手大而厚嘅師傅係天生食呢行飯。Rocky夠力、位準、有心機按,按咗一陣我就瞓著咗。如果要雞蛋裏挑骨頭嘅話,我會覺得佢嘅節奏感差少少,我嘅一呼一吸跟唔到佢嘅節奏,呢個有待改善。不過按完即時有鬆好多嘅感覺。推油方面,佢用咗椰子油代替按摩油,力度啱啱好,無任何挑逗動作,我好快又瞓過。到轉身嘅時候,佢已經解除束縛,用小毛巾遮住我對眼,好用心咁送上一道又一道嘅甜品,嚟個blind tasting。我有偷望,佢好享受上甜品個過程,完全唔草草了事,慢慢嘆!基本上Rocky各方面表演都好平均,鍾意有肉地而要求有按功嘅師兄不妨一試。

Felix @ Apollo
最近第四波疫情開始有點放緩,咁我都開始有信心出黎按摩,今次試左前台介紹比較高大嘅felix。一入到房,見到個樣都幾man 同埋真係幾高大,目測有超過180cm身高,因為我喜歡高大,Felix的身高就岩曬我啦。
先講按摩,感覺佢都幾有經驗,夾雜著泰式同中式按摩,好多時都會搵手掙幫我按,而且唔會用到死力,感覺幾舒服。到推油方面都係正常野,油嘅質地幾好,感覺用左椰子油,然後好快就上甜品。佢會活用佢嘅蘇根,甜品輕甜,但不油膩,我也不太喜歡太甜的,所以對我黎講啱啱好。推薦比喜歡高大師傅嘅師兄。

Dominic @ Spa17
係Twitter見到佢嘅身型相好吸引,就Outcall試下佢,同相片一樣都係白白淨,Slimfit身型,仲幾靚仔,雖然人仔細細,但異常好力同啱位,都幾舒服,期間都有Keep住傾計,之後就開始推油,駛出一招我都未試過嘅大鵬展翅後,就開始出動嘅身體按摩,之後佢仲話想一齊放煙花,最後一齊散落係佢身上作結,都值得再去搵佢。

Caleb @ Spa17
第一次 book Caleb,入到黎,Caleb 係白白淨淨,瘦底,戴住眼鏡,乖仔樣。Caleb 按按吓都冇講好多嘢。按功尚算可以,力度亦都充足,冇話瘦底而唔夠力。按摩方面總體只可以話不過不失,可能因為係 part-time 關係。之後推油嘅部份反而比按摩更加夠力,比按摩更加舒服,值得一讚。甜品方面就甜度普通,身材係瘦低但結實,樣係戴眼鏡乖乖仔樣。鐘意唔鐘意就好睇個人口味,我個人黎講就應該唔會特別搵返佢。

Hunter @ Dragonese
之前聽師兄們介紹 Hunter, 所以亦都趁疫情冇咁嚴重嗰陣時去Dragonese幫襯左一次。可能係閒日上到去都好靜靜地,但係地方都乾淨同埋個接待都Nice。坐咗一陣就入房見人。
感覺上正嘅 亦都好fit,師傅健談同埋講嘢亦都好似漱過油咁樣 🤣 一邊按一邊傾偈。按摩方面都係唔錯嘅有力同埋中位,按到差唔多師傅就動作同問題上都好主動。 最後甜品都好甜。然後一齊沖涼。overall, 我覺得未試過嘅可以一試,師傅係我杯茶,剃咗鬚應該會更like 🤣!


按摩工作室

Alfred @ CWB
啱啱試完,真人fit返好多,有啲似「柏豪」,體力好,耐力好,俾佢撳住按,之後砌,事後好sweet 咁攬咗傾計,勁有男友feel。佢堅唔趕時間,mark 咗佢2個鐘就2個鐘,佢仲唔會主動叫我走,之後再一齊沖涼。下次再搵佢。

Derek @ 油麻地
疫情關係,大部分大場冇開,搵左油麻地Derek,工作室鄰近地鐵站,位置方便,開門見到Derek,廿幾歲,中等身材,一入到去有探熱做足消毒,地方乾淨企理。按摩技巧舒服,會主動問下你邊度特別攰,力水都夠,唔算係好大力個種,但都清到骨火,師傅好健談,中間會吹下水,按按下又會按下同挑逗下敏感位置。去到第二part,見到身材應該係build up緊,都有缐條同胸肌,推油技術唔錯,有唔少挑逗位,加上皮膚好好,磨既時候好舒服。甜品都好就得人,屬中甜啦。總括黎講值得推介!

Max @ 佐敦
我今次第一次book Max, Max係樓下接我,個子不高,但好陽光膚色,入到屋後,地方唔大,先量體溫,清毒,我先沖涼,出黎後已換上性感內褲,未按已忍唔住先上甜品,武器強大,跟住b2b,真係好舒服,佢用強壯身體上下體推,真係頂唔順,體推正面時,終於忍唔住,結果齊齊達到高峰,睇一睇時間原來已經過左時,今次係好好體驗,會再book,但都難book!

Adam @ CWB
因為疫情持續,最後都搵返相熟嘅私按,另外有幾個師兄介紹Adam唔錯,而且有靚仔感覺,所以覺得都幾適合。從地點去睇,其實幾方便,喺銅鑼灣地鐵站對面,上到去都應該係佢自己地方,先量體溫,然之後沖涼。房間亦都有好好嘅香薰味道,感覺好relax。
按摩方面,力度控制得好,亦都會問我邊個位置比較攰,都幾到位,而且又好舒服。加上有時佢又會手多口多,多咗好多挑逗機會。去到跳甜品方面,用咗油,同埋K Y,感覺到好舒服,最後當然大圓滿結局,一齊滿足對方,之後一齊沖涼。整體滿意度甚高, 10分我會比9分。

Wing @ 銅鑼灣
已經去咗揾 Wing 整骨好多次,佢對呢方面好熟悉,間屋都有好多關於肌肉同運動嘅書。講番按摩,佢按得好到位,力度絕對足夠,每次按頭我都舒服到瞓著。而推油都好舒服同細心。唯一要挑剔係甜品一般,程序比較公式化,即係唔算話有太多挑逗。總體嚟講,Wing係一個好有心嘅師傅,有時仲唔介意超時。臨走前都會教幾個拉筋動作改善肌肉酸痛嘅問題。所以絕對可以一試。

A Win @ 尖沙咀
第四波疫情期間因為按摩店停業,唯有幫襯私按,試咗工作室喺尖沙咀嘅A Win。
先講環境,雖然係劏房,但好企理,有玄關,浴室亦算大。床係入牆床,換句話講即係並非按摩床。因為冇窿放個頭落去,所以客觀條件令到客人一定要側頸瞓喺度,但同時因為張床三邊貼牆同埋似乎唔夠六呎長,一方面師傅全程喺張床上面幫客人按,而且客人雙腳要分得開啲至夠位,所以冇按摩床又唔係只有壞處嘅。
師傅本身鍾意健身,所以按摩好夠力度,同埋都好認真按,唔會成日係咁挑逗,都係去到推油先順勢上甜品。雖然有其他人話師傅係直嘅,不過我覺得佢都投入、有反應。上完甜品有時間剩,佢亦繼續按埋剩低嘅時間,唔會偷工減料。而且師傅本身好有禮貌,雖然廣東話唔算字正腔圓,但溝通一定冇問題;同時師傅亦好有防疫意識,全程都戴住口罩。

Massage King @ 旺角
早排疫情無得曳,只好間唔中揾人爆下酒店房。話說上月有晚爆完,意尤未盡,開 app 見到有個叫 Massage King 喺附近,好奇聯絡下 (後來喺 gayhk 亦見到廣告)。師父可以上門,工作室話喺尖沙咀,真人目測三十中後,身材係我喜歡嘅肉壯,個樣就睇唔到,因為由頭到尾無除過口罩。
全程師父係好細心做,不過技術只算合格,偏向運動治療,所以無推油,我亦畀咗 signal 希望佢上甜品,師父似乎不但唔想上,仲有啲左閃右避,所以我亦識趣。咁可以係當晚太夜,或者佢個 menu 就唔包甜品,呢樣等大家發掘,喜歡 sport massage 可以試下。

Sunny @ 油麻地
好一段時間無按。師傅是偏瘦中年,樣子可參考佢網站,環境乾淨,空間足夠,環境不錯,地點也非常方便。由於師傅說做正骨所以沒有特別期望,主要是按摩為主,按背是最理想,穴位準,不過力度要再加強,油也落得恰當不會偏多,拉筋動作則較少,整體是不錯。


直男按摩分享

James Bond @ 上門自帶床
因為疫情持續嚴重,所以都無出去按很耐,但因實在太累,所以上網看看搵 師傅做 Outcall。在臉書 roll 咗一陣,偶然看到有個男私按廣告話會做 Outcall。因為想按正骨為主,見他有好多幫人按的照片,而且價錢合理,就即管試下。好快師傅說來到,雖個子不高,但陽光剛氣,身型健碩,果然是健身教練。師傅會自帶按摩床同消毒用品,亦會全程戴口罩,按前亦會消毒哂張床,非常著重衛生,幾分鐘就搞定,讚。
師傅好夠力,穴位好準,佢手法以 Sport Massage 為主,亦識拉筋,健身肌肉知識很豐富,講到好多我錯誤用力的方法,幫手糾正,好專業。按完一身鬆哂,輕咗好多。他好健談,亦好細心,時常問力度夠唔夠,感覺他是位好有上進心男仔,疫境自強。師傅純正骨,沒甜品,純技術型。如果大家鍾意搵正骨師傅上門按,可推薦俾大家試下,不過要早啲約,他都幾忙。我下次一定會再搵他。
臉書搜尋:私人健身教練 James Bond

傑作坊 @ 太子
因為疫情關係,呢2年都唔敢去d 同師傅有親密接觸嘅spa。相反,一向注重按功嘅我,揀左d幾乎純按嘅師傅。傑作坊嘅呀傑就係其中之一。
差不多已經搵左佢一年,其中一個原因就係師傅本身都注重衞生,無論我同佢都做足安全措施,全程戴住口罩。由於已經按慣左,師傅亦好有心機記住我所有需要,頸背腰同大腿累嘅地方都可以舒緩到。有時好怕試新師傅要不斷磨合同話佢知邊個位大力細力同邊個穴位想特別集中。
雖然係純按,但我比較喜歡全裸咁按,可以放鬆整個人,又唔會好似其他spa咁用左一半時間去整毛巾。而且佢有提供大家都好有興趣嘅抓龍筋服務,效果都唔錯🙊

按摩熊 @ 油麻地
最近坐得多成身腰酸骨痛,之前聽到幾位師兄都推介,所以就決定去試按摩熊。今次係上網book然後再喺WhatsApp度同佢確認。然後就上油麻地地鐵站附近工作室嗰度。工作室地方偏細同埋有D亂,但係師傅技術絕對可以搭救。基本上覺得師傅已經接近物理治療級數,推油時 筋膜同埋肌肉上疲勞酸軟都可以舒緩到。同埋師傅都會細心解釋一啲基本拉筋動作等你可以自己做。成個流程都relax都瞓着咗。以正骨講,絕對值得推介。

Runner @ 上門
最近gym開返,兩個月無做運動,復操後肌肉酸痛。見到twitter follow開嘅runner哥原來有幫人按摩,咁就去試下。見到真人中等身形唔太高,運動形陽光膚色有肉地。原來佢之前學過中醫按摩,疫情下得閒,最近開始係屋企幫人按摩。去到村屋真係一般家庭擺設,雖然無按摩床,但張床都幾硬淨。房間有調暗燈光同播輕音樂,都幾舒服。
按摩方面,runner哥講明係按正骨,同佢溝通過最近做完gym肌肉酸痛,佢會專登係某啲肌肉按耐啲,而且都幾中,相比好多師傅佢都幾大力,搞到我忍唔住叫咗出聲。按摩過程中都有傾計,當知道我仲有行山,佢又專登按腳時俾多啲時間按IT band,都幾細心。佢係精油按摩,值得一提佢按身同按頭用唔同油,而按頭時放鬆晒瞓係佢大脾真係幾舒服。俾佢按完真係全身鬆晒,如果想搵按功多過甜品嘅師兄,可以考慮下。https://twitter.com/runnerhk1397?s=09

按摩分享 2021.04” 有 295 則迴響

  1. 近排喺B&J試咗個新仔叫nathan(應該無串錯),個樣細細個粗眉大眼,身材同皮膚都幾好,目測169 170左右

    手勢正正常常還可以,但好有禮貌同得意,最緊要甜品都好配合,好聽話,唔錯。

  2. 今日試左Melvin@Aloha,非常失望,10分最多比3-4分。
    首先我會讚兩樣野先:外觀同官網描述係match,同埋按既時候無毛巾,個touch係ok既。
    但我覺得佢技術同埋態度都好差。技術方面,我都唔覺得可以稱得上為按摩,因為基本上完全無力,而且全程好似唔想同我講野咁。去到甜品又敷衍了事,完左之後比tips之前態度都係完全好差,笑容都無。
    下次一定唔會再book佢!

  3. 今日喺IG搵咗個小bear師傅上門按,推油按摩都好有心機,甜品就得人又無開天殺價,鍾意bear嘅可以試吓。不過佢話係part-time做,要提早預約。
    IG: havanaspamassage

    Liked by 1 person

    • 50幾 一定有, 173左右,有腩但手手腳腳偏幼,唔算熊, 戴眼鏡,個樣係一般中年大叔,唔靚但有佬味,感覺佢係10,唔算man, 講野好斯文,有禮貌,主動去地鐵站接我,按得👍🏻

      Liked by 2 people

      • ???
        你係咪記錯?
        傑作坊應該係三十幾
        四眼光頭瘦瘦斯文
        佬味?? 真係一啲都冇喎
        (我幫襯過兩次, 一次舊址大角咀工廈, 一次係搬咗去深水埗)

      • 傑作坊喺個體戶,師傅走實力派路線,按摩時著背心短褲咁,但點都睇唔到50幾掛,我記得佢講過自己3字頭,普通身材。樣方面,師傅長期戴住口罩,間中整理下口罩時睇到全面,就斯斯文文輕熟男樣。

        我去傑作坊都5次以上,佢按摩手法應該喺我試過既正骨師傅入面手勢最好既前幾名,按摩穴位準確同夠力,每次都落力幫我解決身體既痛症,非常足鐘,現在基本上持續揾佢按。對我嚟講,按正骨最緊要喺手勢好,唔理師傅乜樣同身形,但我諗師傅俾人講大左20歲應該好無奈😖。

      • 我幫襯傑作坊幾次,絕無 50歲,目測 45歲左右,少許禿頭,聲音溫柔斯文,聲正常,個子一般,他行實力路線,專業技能有抓龍根和前列腺,不過收費清單無列出來,要私下問先有,都幾舒服嘅。

      • 傑師父30幾歲咋😧😧😧😧係咪賣廣告? 之前有人(可能係搞笑宣傳)夠話佢似 富察傅恒,好驚😅😅😅😅
        佢真係要keep下,唔好太粗勞😂
        傑師父按得,服務態度中上, 值得一試,就算外形唔啱,咪當正骨齋按囉,始終各花入各眼

      • 人地擺明唔係出賣色相,始终有個尊嚴喺度,你啲評頭品足流於刻薄,有否諗過當事人睇左有乜感受?

        正如之前網友只不過想尋訪番失聯師傅,你即刻話人地係咪貼得唔夠,冇日日進貢,咁係咪武斷左啲?

        Liked by 1 person

      • 有人問傑師傅外形,我只係講事實,當事人接受唔到,我冇辦法,我都話佢按得、值得一試、有禮貌,下下話佢似30幾、似富察傅恒,又可以幫佢呃到幾多個客人呢?下下幫師傅賣廣告,咁大家交流按摩心得又有咩用?做得呢行,尤其私按,客人評頭品足在所難免,冇人講你你仲驚啦

        師兄,我冇講過要「日日進貢」,只係有師傅反映,做左好多野,得2-300貼, 都算,師傅仔都笑笑口講多謝, 冇閪面, 但個客人仲好意思問人攞contact, 都算,個師傅都客氣話:下次先🥰,師傅都有權揀客做。你試下次次比足貼(唔洗多,係合理市價貼士)個師傅主動問返你攞contact啦

        Liked by 1 person

      • 講事實唔係問題,語氣刻薄同妄加判斷先係問題,尤其呢度版主都係厚道嘅人。你啲推理邏輯都好利害啫,有人留言講啲非負面嘅觀感就等同賣廣告,有人話想聯絡技師你就即刻知佢係果位「唔識做」嘅客人,而技師同客人交易過程你又似乎瞭如指掌喎,莫非你全程匿喺按摩床底?

        我假設你有見過傑師傅啦,但睇左你嘅描述我反應都係同另一位網友一樣,係三個問號,或者你觀察力特別高人一等? 其實佢地呢啲賣手藝為主嘅師傅,不論私按或公按,只須儀容整潔不至於趕峉就夠。你為佢撥亂反正,杜絕客人不必要嘅遐想,可能佢要多謝你至真!

      • @魔天使,語氣刻薄點夠你啊?我冇話讚師傅就係賣廣告, 唔好成日屈我,唔該,妄下判斷果個係你,我每個comment都有讚有彈,你接受唔到我都冇辦法

  4. 請問有無人知sonata 既 kenji 同 jay ?
    係轉咗場定無做? 如果改名轉場麻煩知道資料既朋友提供一下! 感激不盡!

    少少資料,Kenji 係有鬍鬚果位,大概170左右,jay就係身型幾fit做b2b好狂野同主動嗰個,不過好似幾年無係大場見到。想搵返佢地book

發表留言